Les ciutats romanes, comptaven amb una sèrie d'edificis per a garantir l'oci dels seus habitants aquets són: el teatre, l'amfiteatre, el circ i les termes.
Aqui tothom podia gaudir de grans espectacles o en el cas de les termens anaven a relaxar-se i a relacionar-se amb la gent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada