dimarts, 14 de juny del 2011

L'oci a Roma

 Les ciutats romanes, comptaven amb una sèrie d'edificis per a garantir l'oci dels seus habitants aquets són: el teatre, l'amfiteatre, el circ i les termes.
Aqui tothom podia gaudir de grans espectacles o en el cas de les termens anaven a relaxar-se i a relacionar-se amb la gent. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada