| Els antics romans solien passar bastant temps als amfiteatres. Allà es divertien veient els diversos espectacles, que es realitzaven com: lluites de gladiadors, de feres... L' estructura de l'amfiteatre era de forma circular amb una fossa de sorra al centre. Les grades estaven dividides en tres parts, segons la classe social, per passadissos des d'on es podia veure les quatre entrades que hi havia. Al final de cadascuna d'elles, un dels eixos majors. Sota la sorra central hi havia una fossa on es guardaven les gàbies de les feres i on estaven els vestuaris dels gladiadors. En alguns hi havia una terrassa pel maneig dels tendals en dies de sol implacable. Al món hi ha molts amfiteatres però el més famós és el Coliseu. |
dimarts, 14 de juny del 2011
Amfiteatres
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada